دعای من
 
درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 39
تعداد نظرات : 32
تعداد آنلاین : 1

Tele Pati




 

كنار بغض دل سردیم

تو بی اندازه‌ هم دردی

تو روزای كه‌ می مردم

تو با من زندگی كردی

تو از حرفام رنجیدی

ولی حالمرو فهمیدی

تو اوج حق حقم بودم

به‌ من لبخند بخشیدی

یه‌ عمر فكر دریامو

تو این مرداب سرگردون

بهت رویامو می سپارم

بهم دریامو برگردون

تو بهشتی و لبخندت

از این غصه‌ نجاتم داد

دعا كردم كه‌ برگردی

چقدر زود اتفاق افتاد......

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

bahar
ساعت9:13---11 آبان 1390
azizam weblog ali shode dastet dard nakone

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







دو شنبه 9 آبان 1390برچسب:, :: 1:11 ::  نويسنده : sam